Bu makale ayt matematik konu sıralaması nasıl olmalı hakkında netlik kazandıracak. ayt matematik konu sıralaması nasıl olmalı hakkında bilgi ediniyorsanız, bu AYT Ne Zaman Başlamalı Ne Zaman Bitmeli? TYT Ne Zaman Biter? makalesinde brightpathtutors.org ile ayt matematik konu sıralaması nasıl olmalı’yi analiz edelim.

AYT Ne Zaman Başlamalı Ne Zaman Bitmeli? TYT Ne Zaman Biter? içindeki ayt matematik konu sıralaması nasıl olmalı ile ilgili en eksiksiz bilgilere genel bakış

Aşağıdaki videoyu izleyin

Bu BrightPathTutors web sitesiyle, sizin için daha değerli verilere sahip olmak için ayt matematik konu sıralaması nasıl olmalı dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. brightpathtutors.org web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en eksiksiz değeri getirme arzusuyla, Kullanıcıların internetteki bilgiyi olabildiğince çabuk güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili bazı bilgiler ayt matematik konu sıralaması nasıl olmalı

TYT çalışması ne zaman bitiyor? TYT’de çalışmayı ne zaman bırakmam gerekiyor? AYT’de çalışmaya ne zaman başlamalıyım? AYT üzerinde çalışmayı ne zaman bitirmem gerekiyor? Bu videoda en çok sorulan iki soruyu cevaplıyoruz. Sınav öncesi süreci birlikte planlıyoruz. 📌 Matematik Rehberi Kitap Mağazası Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:

ayt matematik konu sıralaması nasıl olmalı Hakkında Bilgilerle İlgili Görüntüler

AYT Ne Zaman Başlamalı Ne Zaman Bitmeli? TYT Ne Zaman Biter?
AYT Ne Zaman Başlamalı Ne Zaman Bitmeli? TYT Ne Zaman Biter?

Görüntülediğiniz AYT Ne Zaman Başlamalı Ne Zaman Bitmeli? TYT Ne Zaman Biter? hakkındaki içeriği okumanın yanı sıra, Ardından, BrightPathTutors ‘nin hemen aşağıda yayınladığı daha fazla içerik keşfedebilirsiniz.

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

ayt matematik konu sıralaması nasıl olmalı ile ilgili bazı anahtar kelimeler

#AYT #Zaman #Başlamalı #Zaman #Bitmeli #TYT #Zaman #Biter.

rehber,matematik,tyt,ayt,konu,ygs,10,11,12,soru,avcısı,çek-ap.

AYT Ne Zaman Başlamalı Ne Zaman Bitmeli? TYT Ne Zaman Biter?.

ayt matematik konu sıralaması nasıl olmalı.

ayt matematik konu sıralaması nasıl olmalı içeriğiyle brightpathtutors.org güncellemelerinin size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. BrightPath Tutors ‘nin ayt matematik konu sıralaması nasıl olmalı içeriğini görüntülediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

  1. VladWantsBlood diyor ki:

    480 gün var hocam sınava ama acayip bir paranoya dayım matematik dışında hiçbir eksiğim yok hedefim yüksek ama matematik bana sorun yaratıyor ondan kurtulursam sınav benim için bitmiştir oluyor neredeyse sabah akşam ders ile geçiriyorum umarım ulaşıcam hedefime

  2. Melisa Engin diyor ki:

    Hocam daha 10. Sinifim ama öğretmenlerimiz rehber hocamiz hepsi cok gec kalmisiz gibi konuşuyor tyt ye çoktan başlamış yilin sonunda konuların bitmiş olması gerektiğini söylüyolar. Stres oluyorum henüz tyt ye baslamadim bile. Pazartesi müdürümüz konuşma yaptı henüz başlamadigimiz için hiçbisey yapamicakmisiz gibi konuştu geç kalmış gibi hissediyorum

  3. Gülbahar Kurğa diyor ki:

    Hocam 10. Sınıfım ve tyt aytye şimdiden çalışmak istiyorum bunun için ne yapmam gerekiyor gerçekten hakkıyla yüksek bi not almak istiyorum ve ben genelde bir konuyu tamamen kavrıyorum neredeyse tüm soru çeşitlerini çözüyorum ama bir sonraki konuya geçince önceki konuyu hatırlamıyorum ne yapmam gerekiyor gerçekten çok can sıkıcı bir durum!❤

  4. Dilber diyor ki:

    Arkadaşlar sizce şimdiden baştan matematiğe başlasam haziran ayına kadar yetişir mi istediğim verimi alamıyorum…en önemlisi temelimde yok

  5. Damla Türker diyor ki:

    hocam merhbalar umarım iyisinizdir.1 hafta önce üniveristeyi bıraktım istediğim bölüm için 4 gündür ders çalışmaya başladım.Konularım yetişmez diye çok korkuyorum.Matematik tyt ve ayt temelim hiç yok korkuyorum hocam .

  6. _y_k_s_2023_ diyor ki:

    Hocam merhaba lütfen cevap verir misiniz?
    Ben tyt de ayt bölümüne gelince biraktim. Şuan ayt başlayacağım 65 günde kampı mi izliyim yoksa 124 videolu oynatma listesini mi? Yani 65 gün ile 124 lük olan aynı mı? Yani ikiside olur mu? Sıfır dan?

  7. Selçuk Ç diyor ki:

    9 Ocakta deneme başlayacağım ve tekrar yaparken soru bankasına çözeceğim, sizce tyt yi bitirmek için geç mi kaldım ( babamın işinde çalışıyorum çiftiyim o yüzden ocakta bitiyor)

  8. John Harc diyor ki:

    Şikayetçi olmak istemiyorum ama 8-10 saat rahat ders çalışmamız gerekiyor. Biz ne zaman spor yapıcaz, kitap okuyacağız, lanet olsun ya

  9. Mihriban Kozcuoğlu diyor ki:

    Hocam şuan 25 kasımdayız bu söyledikleriniz şuanda da geçerli mi 😂😊çünkü ben daha tyt yi bitirmediğim için vazgeçmeyi düşünüyordum seneye bırakmayı düşünüyrdum

  10. Esmanur Acar diyor ki:

    Hocam cidden sizin her videonuzu izlediğimde içime bir enerji doluyor vallahi. Bazen sanki biz öğrencileri bir siz bir de gri koç anlıyormuş gibi geliyor.Çok güzel bir enerjiye sahipsiniz. Desteğinizi sonuna kadar hissettirdiğiniz için teşekkürler.

  11. içimden geldi diyor ki:

    Arkadaşlar mezun bir insanım 2022 de yapamadıysam bunun nedeni kendime değil insanlara bakmam,insanların moralimi bozmasına izin vermem, ve gereksiz fazla kaygı ve heyecandan eğer bunları bir kenara bırakıp sakin sakin çalışmaya başlayıp bitirseydim şuan hedeflediğim üniversite sıralarındaydım bu sene hep beraber yapıcaz arkadaşlar ama önümüze bakarak sağımıza solumuza bakarak değil herkese başarılar 🙏

  12. Baran CANYUSUFOĞLU diyor ki:

    Hocam öncelikle çok teşekkür ediyorum emeğine yüreğine sağlık ama bende bı eksik var bilmiyorum yükseltiyoruz yiine düşüyorum hiç bırakmadığım halde
    Baran CAN YUSUFOĞLU Saygılar…

  13. Mazael diyor ki:

    Hocam benim tyt yok 0 tüm 2 sene boyunca yattım ama 11.sınıfa düzgün başladım konuları düzenli olarak tekrar etmeye başladım yavaştan tyt ye başladım konu tekrarı yapıyorum tyt yi ne zamana kadar bitirmeliyim ben peki ?

  14. LiliSkapova diyor ki:

    hocam ben daha yeni tyt kamp kitabınızı alıp başladım yarın nasıl başlıcam sizinle daha tyt kitabı bitmedi :((

  15. Remziye Aydemir diyor ki:

    Hocam gerçekten Allah razı olsun sizin çok emeğiniz var üstümüzde hep sizi izliyorum ve verim alıyorum çok teşekkürler

  16. mer1 diyor ki:

    merhabalar. gecen sene sınava sadece tyt için hazırladığım için ayt pek de umrumda değildi. fakat ani bir karar değişikliği ile mezuna bırakıp ayt çalışmaya karar verdim. bu yıl ilk defa ayt'ye hazırlanacağım ve benim için çok zor olacak.hedefim sınıf öğretmenliği ve su an yolun çok başındayım. ayt konularına hiç hakim olmadığım için tereddüt içerisindeyim. içimde sürekli "eğer yetiştiremezsem" korkusu var ve bunu nasıl aşacağımı bilmiyorum. ayt çalışmaya yeni başlıyorum umarım geç kalmamışımdır. inşallah benim ve sizlerin hayali bu sene gerçekleşir. herkese şimdiden başarılar.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir